donderdag 1 september 2011

30 days challenge, day 1: Introduce yourself

Haai, ik heb een klein foutje gemaakt, ik had namelijk geschreven over de 30 days challenge, maar dat was de verkeerde. Ik heb nu wel de goede gevonden die je terug vind op de meeste beautyblogs, dus hier bij dag 1 van de goede 30 days challenge.




Nou introduce yourself, ik ben Anne, ik ben 14 jaar oud en op 6 november word ik al weer 15. Ik ga het in het nieuwe school jaar naar 3 havo. Ik zit op een middelbare school in Hilversum, en woon ik een klein dorpje een eindje van Hilversum af. 

*Waarschijnlijk kennen jullie Hilversum van Theater gooiland (Hollands got Talent) en studio 21 (verschillende programma's van o.a. RTL) en hebben jullie vast ook wel eens "Hilversum media stad" gehoord. Maar het grappige is dat Hilversum een dorp is, ja echt waar! Veel mensen denken van niet, maar de inwoners en mensen die dicht bij wonen noemen het nog een dorp en dat is het ook, Hilversum heeft namelijk nooit stadsrechten gekregen.* 

Ik heb toen in 4 was twee jaar op Curacao gewoont, en we gingen terug toen ik 6 werd. We hebben daar gewoon inverband met m'n vaders werk. Ik werk nu ongeveer 4 maanden aan dit blog, ik plaatste mijn eerste bericht op 10 mei van dit jaar. Ik ben eigenlijk een beetje begonnen met bloggen samen met een vriendin van mij, Yara die jullie misschien wel kennen van www.lifestyle-beauty-fashion.blogspot.com

Ik hoop nog lang door te kunnen gaan met bloggen, maar ik moet wel opletten dat ik niet m'n school dingetjes ga verwaarlozen. 
*Ik heb laatst een beetje een vervelende comment gehad over dat ik een tijdje niets heb geplaatst. Nou heeft die gene zijn comment geplaatst als anoniem, maar ik wil nog even wat er over kwijt. Want een week geleden was ik op vakantie, mijn computer had daar voor raar gedaan en ik was een heleboel berichten kwijt... Ik kon het echt niet terug halen. Toen ik terug kwam vond mijn computer het weer leuk om raar te doen, internet was weg. Ik kon via mijn ipod wel een snel berichtje met wat uitleg plaatsen. Inmiddels doet mijn computer het weer... maar ik ben weer op vakantie. Ik kan er dus niet heel veel aan doen dat ik geen berichten heb kunnen plaatsen. Ook nu gaat dat nog niet zo makkelijk want ik moet mijn moeders laptop delen met haar en mijn broertje. Ook kan ik moeilijk al mijn spullen mee nemen om uit gebreid foto's te maken enzo. Ook wil in niet dat bloggen een verplichting word, ik vind het heel leuk om te doen, maar als het een keer niet lukt om wat te plaatsen maak ik er niet zo'n probleem van, en ik wil graag dat jullie dat van mij weten. Dus sorry, maar als ik thuis ben en mijn eigen  computer en spullen weer heb ga ik weer flink mijn best doen om alles bij te houden.*

 Als je nog meer over mij wilt lezen kan je dat ook allemaal zien bij mijn "About" pagina. Bedankt voor het lezen:)

Cyaa next time, 
Anne <3