maandag 12 september 2011

Tag: Nagellak


Deze tag vind ik zo super! Ik weet alleen niet meer op welke blog ik hem heb gevonden, maar let's get started!

1: Uit hoeveel nagellakjes bestaat jou stash?
Ik heb geen idee, ik denk dat het er ongeveer 100 zijn... maar kan ook iets meer of minder. (Ik had geen zin om te tellen want het is veel.)

2: Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Dat is echt heel verschillend, want ik heb meer dat ik van meerdere merken een paar lakjes heb.

3: Wat is de meest voor komende kleur?
Ik zorg er altijd voor dat ik nooit meer als 3 de zelfde kleuren heb, of het moet een limited edition zijn. Maar over het algemeen heb ik het meeste blauwe nagellak.

4: Zijn er kleuren die je niet bezit?
Ik heb geen rood, ik weet het heel raar. Maar ik vind het me gewoon niet staan, en waarom zou ik het dan kopen?

5: Welke nagellak gebruik je het meest?
Ik gebruik morning light van de pieces het meest, het is een mooie glitter kleur die niet te op vallend is en daar houd ik wel van!

6: Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Bij een nagellakje van de action, hij is best wel dik. Maar de kleur is zo mooi en het kwastje is zo fijn. 


7: Gebruik je een base en een topcoat?
Ik gebruik wel een base coat maar geen top coat want ik zwem veel, en na twee dagen is het er sowieso af, met of zonder top coat. ;)


8: Stempel je liever, of doe je nail art met de losse hand?
Zeker met de losse hand! Voor al omdat ik het leuker en persoonlijker vind!


9: Voel je je kaal zonder nagellak?
Nope, ik vind m'n nagels zonder lak namelijk net zo mooi als met lak. Ik vind langere nagels namelijk echt mooi vrouwelijk.


10: welke nagellak draag je op dit moment?
Geen een, ik heb net gezwommen en heb het restje nagellak er net af gehaald.


Nou dit was hem! Hopelijk vinden jullie het een leuke tag.... Iedereen mag hem over nemen. ;)
Nagellak yay or nay?


Cyaa next time, 
Anne <3