zondag 4 september 2011

New in; Pieces Cross Necklace

Afgelopen woensdag was ik nog met mijn moeder en broertje op vakantie in Groelo. Vlak bij Groenlo ligt het plaatsje Winterswijk, we waren daar naar toe geweest en ik heb daar nog wat leuks gekocht.










Ik heb deze ketting voor €9,95 bij de Pieces gekocht, ik zag hem hangen en ik dacht echt: Die moet ik hebben! Ik ben echt blij dat ik hem heb gekocht, want anders had ik nu spijt gehad.














Als ik hem om heb komt ie tot onder m'n borst, hier hangt ie iets hoger omdat ik hem over m'n sjaal heb.


















Ik weet niet waarom maar de tweede foto ligt op z'n kant.... Maar hij is van donker zilver, zo als je ziet. En hij was er ook nog in het goud.
Op de camping waar we waren was een super markt waar ze automaten hadden staan waar van die suprise balletjes in zitten. Ik heb er 3 getrokken en ze zijn zo schattig. Ze hebben hier namelijk Super mario galaxy 2 bedels voor aan je telefoon. ^^















Haha zijn ze niet schattig? Ik vind ze echt leuk. =P
Maar goed dat was even een kort bericht om m'n nieuwste dingetjes te laten zien.

What do you think of the necklace?


Cyaa next time,
Anne <3