vrijdag 2 september 2011

Essence MySkin moisturizing cream-gel

Deze keer heb ik voor jullie een review over een essence verzorgings product van hun MySkin lijn.
Benieuwd? Lees verder.











Wat essence zegt over deze cream-gel:
de geur alleen al geeft je een gevoel van frisheid en verzorging! de moisturizing cream-gel wordt snel geabsorbeerd, hydrateert de huid tot 24 uur lang en beschermt de huid tegen schadelijke invloeden met uva- en uvb filters. de limoen & komkommer-extracten in de creme zorgen voor een mooie, frisse en stralende huid. deze cream-gel bevat ook lichtrefelecterende pigmenten voor een subtiele gloed.


Nou zo'n beetje alles klopt wel! Dit is echt een heel fijn product! 
Basics:
- €1,99
- 50 ml
- 6 maanden houdbaar
- komkommer - limoen geur
- all skin types


























Toen ik het potje voor het eerst open maakte schrok ik wel een beetje van het groene kleurtje, ik dacht echt van woow dit is vast super chemisch, en ik verwachtte er niet zo veel van. Maar het werkt wel super goed!


















Door dat het zo dun is trekt het lekker snel in, en het smeert makkelijk uit.
Ik ben erg tevreden over dit product, en voor de prijs hoef je het echt niet te laten staan!


Ga je wat proberen uit deze verzorgings lijn? Of heb je al wat geprobeert?


Cyaa next time, 
Anne <3