woensdag 31 augustus 2011

Mtv VMA's 2011 & babiesss :)


Afgelopen weekend was het weer zover, de VMA's. Voor ons op een onmogelijk tijdstip ( half 4 's ochtends!!) Maar voor de mensen in USA waarschijnlijk gewoon op een normaal tijd stip. Ben je toch benieuwd hoe de grote sterren er bij liepen klik dan verder.













Als eerste vond ik dat Lady gaga er weer een potje van had gemaakt, al hoe wel ik super fan van d'r ben, vind ik dat ze er dit keer echt niet uit zag...

















Ze had zich dit keer helemaal aangekleed als een man, nou heb ik niets tegen mannen hoor. :p Maar erg charmant vind ik het niet....
Ondanks dat won ze wel twee prijzen, beide voor het liedje Born this way, best female music video & video with a message.


Dan Jessie J, in het gips! Dat wist ik niet, maar nu dus wel... :p

















Ik kan helaas niets vinden over dat ze een prijs heeft gewonen.


















Adele heeft het goed gedaan, ze won namelijk 3 prijzen voor de clip: Rollin' in the deep.




































Nikki Minaj won voor de clip van Super Bass de prijs van beste hip hop video. Ik vind Nikki Minaj er eerlijk gezegd een beetje raar uit zien...


















Katy Perry was genomineerd voor 10 prijzen, ze won er uit eindelijk 3: die van Best Collaboration & Best Special Effects, ze kreeg die voor de video van E.T die ze samen met Kanye West heeft gemaakt. En die voor Video of the Year voor de video clip van Firework.

En het leukste voor het laatst: Beyoncé is Zwanger. :D

















Ik vind het echt super leuk!!! Ik ben benieuwd wanneer het kindje komt, ik kon namelijk niet vinden wanneer dat is.

Nou hopelijk vonden jullie dit leuk, is weer eens wat anders als beauty. :P En hopelijk zijn jullie weer helemaal op de hoogte.

Cyaa next time,
Anne <3