woensdag 14 september 2011

The little things in life...



Heej meiden, ik ga het vandaag hebben over een onder werp waar wel meer meiden over mee kunnen praten, en ik wil gewoon even mijn hart luchten.
Gisteren is een goed vriendin van mij gestopt met wedstrijd zwemmen, ik kende haar al een tijdje via wedstrijd zwemmen. Ik kan ontzettend met d'r lachen, ik was ook zo verdrietig dat ze weg is, en ik kan er nog steeds om huilen. En nu denk je, ze verdwijnt niet van de aarde, maar ze was er wel voor me, na school tijdens de trainingen om soms een slechte dag weer goed te maken. 
Dat soort dingen ga ik gewoon verschrikkelijk missen... en ik denk zij zelf ook wel.


Maar dat soort kleine dingetjes die ze tegen me zegt in de training maken me dag weer goed, zo zijn er wel meer dingen.
Een oude man fluitend op de fiets 's ochtends, een complimentje van de docent over hoe je d'r vandaag uit ziet. Alle maal zo goed bedoelt, en zo fijn en gerust stellend. Ik zou echt willen dat er meer van dat soort dingen gebeurden over dag. Maar helaas gaat het er op de middelbare school om hoeveel sigaretten je rookt en hoe vaak je al naar bed bent geweest met een jongen. Echt jammer vind ik dat! Gelukkig kan je dan nog op je vriendinnen steunen! 

 Desktop Wallpaper · Gallery · Animals 
 Cat and Dog - the Best Friend

Soms gaat dat ook fout, helaas... Ik ga nu niet te diep in op de situaties die mij zijn over komen... Maar soms zijn er meiden die denken dat ze alles kunnen maken... Het klinkt hard maar helaas is het echt zo. Laatst is mij zo iets over komen, en ik ben er nog steeds kapot van. We hebben altijd tegen elkaar zegt op de middelbare school, ook al gaan we naar een andere, blijven we vriendinnen... En ze heeft me als een blok laten vallen. Maar goed er zijn er meer... maar helaas die wonen ver weg, maar die zie ik wel elke dag op school. 

Weetje ik denk dat ik nou wel door kan zeuren maar we hebben altijd nog the little things in life, en ik vind echt dat je daar over na moet denken en bij stil moet staan. Want ze maken je zo blij! En op een dag denk je ohw ja! Die ene dag zei die aardige man me gedag. En daar word je gewoon helemaal warm van en denk je even, al is het maar een paar seconde, niet aan alle problemen of moeilijke dingen.

GIRLS ENJOY LIFE

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, zo is alles roze en zo is alles een grote regen bui, en het is niet erg om eens een lekkere jank film te kijken als je verdrietig bent. ;)
Cyaa next time, 
Anne <3

*persoonlijke opmerkingen naar mij toe graag via de mail: anneschatte@hotmail.com*