donderdag 22 september 2011

Catrice LE Bohemia

Haai meiden, zo als jullie misschien wel weten ligt op dit moment de nieuwe collectie van Catrice in de winkels. Ik was laatst even snel bij de kruidvat, en het was toch wel erg aantrekkelijk.
Dus bij deze laat ik jullie twee producten zien uit deze collectie








Als eerst de bronzer, deze sprak me er aan omdat ie mat is, normaal hebben budget bronzers namelijk een overdosis glitter... Maar deze heeft dat toch niet, ik kan deze goed gebruiken om te shapen omdat de kleur zo dicht bij mijn eigen huids kleur ligt.

 Leuk printje op het product! :) 
Zonde om weg te vegen eigenlijk.


Hij heeft geen naam, er staat dit keer gelukkig wel welke collectie het is, want dat vergeet ik altijd. *schaam*

En de buitenkant, ik vind de verpakking echt super leuk, ik heb zulke printjes altijd al leuk gevonden.

Ik zie nu net dat ik geen foto heb van de hele verpakking, maar zometeen zie je de print op de dop een beetje, en dit is de kleur

Naam, ik snap het niet helemaal, want bij looking sunkissed denk je aan een bruin kleurtje... Maar als nog is het een hele mooie kleur.

Ook hier staat op van welke collectie hij is.

En een swatch, dit is trouwens weer eens zo een leuke foto die niet normaal wil doen, sorry daarvoor. Maar zo als je zit is de lipgloss goed gepigmenteerd.

Voor de rest vond ik de collectie niet zo veel aan, er waren nagellakjes en eyeliners, en de andere lipglossen waren allemaal in bruinachtige kleuren.... niet echt mijn ding.
Voor de rest ben ik wel heel blij met de productjes die ik nu heb. :)
Gaan jullie nog wat van deze collectie scoren?
xxx Anne