zaterdag 3 september 2011


Ik vond deze tag op Yara's blog, ik vond hem ook wel leuk om te doen. Dus klik verder en lees mijn beautyblog ervaringen.

1: Waarom ben jij een beautyblog begonnen?
Ik ben begonnen met beauty bloggen nadat ik www.misslipgloss.nl had ontdekt. Ik ben een tijdje daarna er mee gestopt, maar nu toch weer opnieuw begonnen. En ik ben sinds toen steeds meer beautyblogs gaan volgen.

2: Waarom ben jij aan een beautyblog begonnen?
Geen idee, het leek me gewoon leuk om te doen. =P

3: Hoe kom je aan de naam van je blog?
Die heb ik zelf verzonnen, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik er bij ben gekomen.

4: Hoe veel bezoekers heb je ongeveer?
Ik heb perdag ongveer 20 bezoekers.

5: Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Ik doe alles zelf, en ik denk ook dat ik dat het fijnst vind. Tuurlijk zou ik het wel leuk vinden om eens in de zoveel tijd een gast blog te hebben. Maar alles gaat zo goed.

6: Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artiekel?
Dat is echt heel verschillend want soms zijn het er 0-10 maar soms ook maar 2 of 3 of geen een. Maar als ik ze krijg ben ik er wel blij mee. :) 
*Met uitzondering van haat enzo ;)*

7: Werk je samen met bedrijven?
Nee, wat ik erg jammer vind. Maar hopelijk komt het er nog van. Maar ik vind het ook leuk om zelf dingetjes te kopen, speciaal om te testen en jullie te helpen met je keuze een product wel of niet te kopen.

8: Met wat voor camera maak je foto's voor je artikelen?
Ik maak foto's met een Canon Power Shot SX20 IS
hij heeft 12.1 mega pixels, en 20 x optische zoom. Ik heb hem afgelopen jaar voor m'n verjaardag gekregen, en ik ben er nog steeds superblij mee.

9: Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?
Overal en nergens ;)

10: Welke beautybloggers geven jou inspiratie?
www.lifelivegorgeous.nl
Maar ik aap eigenlijk nooit dingen van ze na, ik bedenk zelf mijn artikelen. Ik zie bijvoorbeeld iets en dan denk ik als ik nou dat en dat doe, dat lijkt er wel op... maar het is toch anders... dan is het leuk, en mijn ding. Als ik foto's van hun blogs afhaal zet ik altijd hun blogs er bij. Maar ook dat doe ik niet zo vaak.

11: Krijg je wel eens negatieve comments?
Ja helaas wel, uhm ik ben er een keer op ingegaan omdat het echt heel erg kinderachtig is. Maar spam en andere grove dingen verwijder ik, ik vind het niet netjes staan op m'n blog.

12: Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Ja ik doe m'n best. Maar als het niet lukt maar ik er geen wereld ramp van. (En ik hoop jullie ook niet.)

13: Wat voor soort layout heb je? Heb je hem zelf gemaakt?
Wat voor soort? Uhm een met letters en een plaatje... denk ik... (???) Maar ik heb hem wel zelf gemaakt, ik kwam op dit idee door dat ik dit echt leuke vogeltjes vind (kolibri) en ik heb de layouts voor deze ook zelf gemaakt.

14: Hoe lang doe je ongeveer over een artikel? 
Foto's maken, foto's bewerken, tekst schrijven, foto's toevoegen. Zeker een uur, ik wil graag dat alles er netjes uit ziet! =)

15: Is je blog je bedrijf? Zo ja hoe werkt het. Nee, zou je het willen?
Nee mijn blog is niet mijn bedrijf. Lijkt me wel super leuk, maar aan de ene kant zou ik niet aan verplichtingen vast willen zitten. En je moet veel sociaal contact onderhouden en alles. Maar das niets voor mij, ik houd het liever als hobby =) Ik hoef niet persé geld te verdienen met m'n blog. 

15: Heb je in het echt contact met andere beautybloggers?
Nee hoe graag ik sommige ook zou willen ontmoeten, ik heb alleen Teske in het echt ontmoet. Verder heb ik wel contact met Yara.

Let me know what you think. 
Cyaa next time,
Anne <3