dinsdag 13 september 2011

Crackle nail polish review

Jullie hebben er vast wel eens van gehoord, crackle nail polish. Ik heb er nu een paar, en als je nou weten welke er het geld waard is lees dan verder!












Alle swatches in dit artikel heb ik gemaakt op een nagel wiel en met de twee lakjes die je op de foto hier boven ziet.

Nog een keer de titel foto (sorry)
Van links naar rechts:
H&M cracked nail polish
- 7 ml
- €2,95

Essence nail art cracking top coat
- 8 ml
- € 1,95 (dacht ik, weet niet meer precies)

La femme beauty crackle nail varnish Pink
- 15 ml
- € 1,99

OPI Black shatter
- 15 ml
- € 13,95

H&M
Ik vind deze wel mooi, maar ik had het toch wel leuk gevonden als ie in wat meer stukken was gebroken. Maar voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen.

Essence
Deze kraakt niet zo als de anderen, maar ik vind het wel leuk. Ik denk dat als ik een dunnere laag aan had gebracht dat ie wat meer was gekraakt.

La femme Beauty
Wooohah ik was zo excited bij deze, en ik vind dat ik mooi kraakt. Ook vind ik de kleur super leuk!

OPI
Jep deze is duur, maar hij blijft gewoon mijn favoriet... de middelste nagel is met een dunne laag en de rechtse is met een dikke laag. Ik vind het allebei mooi, en ik ga deze zeker nog heel wat keertjes gebruiken!

Nou je hebt nu de swatches gezien, ze zijn bijna allemaal buget proof, behalve de laatste... Maar die is wel mooi. Maar nu je weet hoe ze er uit zien weetje misschien wel beter welke je wel en niet moet kopen. Dus als je ze eens ziet, think twice.

Vinden jullie crackle lakjes leuk?
Cyaa next time, 
Anne <3