dinsdag 12 juli 2011

Yves Rocher Geurtjes...


Hebben jullie wel eens gehoord van de geurtjes van de Yves Rocher (zeg: ieves rosjee)? Nou ik wel, een hele tijd geleden vertelde een vriendin mij er over. De eerste die ik kocht was een grote fles met een geurtje dat niet normaal veel naar peer ruikt... En ik heb er nog meer willen jullie mijn mening weten en prijzen en welke varianten er nog meer zijn? Lees dan gauw verder!










Dit zijn alle geurtjes die ik heb, de grote fles was de eerste die kocht, samen met mijn moeder. De opvolgende waren die twee kleintjes. Die paarse is Mûre - braam en de rode is Fraise - Aardbei. 


 Het Poire - Peren geurtje gebruik ik nog elke dag, het is een lekker fris geurtje dat echt naar peer ruikt. Het is niet te zwaar en een heerlijk zomers geurtje. Braam en aardbei zijn allebei heel erg zoet, iets waar ik wel van houd, en toch gebruik ik ze minder vaak als peer. Ik moet wel zeggen dat ik de geurtjes allemaal super lekker vind omdat ze zo natuurlijk ruiken. Geen chemisch geknoei!

Anderen geuren zijn onder andere:
-kokos
-vanille
-perzik
-(LE) abrikoos
- kersen
en nog een paar meer maar ik weet het niet allemaal meer.

Een grote fles van 100 ML kost €8,50 en een klein flesje van 20 ML kost €2,50.
Ook zijn er bij bijna alle geuren een bij passende bad en douche gel, een bodylotion, een balsem parfum en soms zelfs bad parels of lip producten.
Ik raadje daarom ook aan om eens een kijkje te gaan nemen, want de producten van de eigen lijn van Yves Rocher zijn echt niet duur!




Heb je al eens een geurtje van Yves Rocher geprobeerd? Zo ja, welke?
Cyaa next time, 
Anne <3