woensdag 13 juli 2011

LE: Catrice Papagena Gold nuggets

Ik geloof dat iedereen ze wilt hebben, de gold nuggets van de Catrice collectie die nu in de winkels ligt. Ik wou ze ook hebben, en ik heb ze gescoord. Hier is mijn review en ik laat was swatches zien.

Dit is de onder kant van het doosje, er staat 'Gold powder for sparkling effects on face and body, Ik weet nog niet precies hoe ik ze zou kunnen gebruiken, maar ik ga experimenteren en hopelijk komt er dan wat leuks uit!

Dit zijn de "nuggets" in het doosje, veel glitters en het leuke is dat ze allemaal een andere vorm hebben. Dat betekend dus dat er echt werk van is gemaakt. De "nuggets" hebben een zachte structuur, je veegt er zacht overheen met je vinger en je zit al gelijk vast aan een hele bonk glitters! Deze baby's zijn ook super goed gepigmenteerd.

Als je het doosje open maakt zijn de "nuggets" beschermd met een sponsje, deze gebruik je niet om het product aan te brengen.

 Zoals je ziet is deze kleur misschien wat moeilijker te gebruiken op een lichtere huid, maar ik hij is goed op te bouwen. Dus als je het aan durft kan je het altijd proberen.

Als laatste nog twee wazige foto's om de glans en glitters te laten zien.


De Gold Nuggets zijn echt super mooi en zeker het geld waard, deze schatjes kosten €3,99 wat niet duur is voor een bronzer met zo veel pigment. Maar houd er wel rekening mee want op een lichte huis kan het er uit komen te zien als of je te lang onder de zonnebank hebt gelegen. ;)

Ga jij je aan deze glitters wagen?
Cyaa next time, 
Anne <3