zondag 17 juli 2011

Catrice Ultimate Nail Laquer

Catrice nagellakjes, iedereen heeft er wel een of meer. Dat is ook niet gek, ze zijn goed koop en best wel heel erg goed. Ook is het super dat ze er in zo veel verschillende kleuren zijn. Wil je weten welke ik heb? Klik verder!









 (vlnr) 490 Iron Mermaiden, 010 Dance like a Prima Ballerina, C01 Forbidden Apple, C01 Pebble Beach, 170 I scream peach.
(vlnr) 280 London's weather forecast, 400 Blue cara ciao, 540 Am I blue or green, Prismatics effect top coat, 240 Sold out for ever, C01 Pink spring

Ik vind de Catrice lakjes echt super! Ik heb alle lakjes die ik heb geswatcht, hier zijn alle foto's!
 490 Iron Mermaiden
 Zoals je ziet is dit een duo-chrome lakje, die heeft meerdere kleuren. uit het licht is ie paars-achtig en in het licht is ie zilver. 

Sorry deze foto ligt op z'n kant... kan er niets aan doen. 010 Dance like a prima ballerina.

C01 Forbidden Apple, deze was Limited Edition... ik weet niet meer van welke collectie. Maar ik vind hem wel super mooi!

 C01 Pebble beach, ook LE, deze heeft een matte finish en is daarom wat sneller droog.

170 I scream peach, dit is een van m'n eerste Catrice lakjes.

280 London's weather forecast. Een donker grijs... Ik vind hem super mooi, voor de winter dan wel. ;)


400 Blue cara ciao. Dit is een kleurtje die ik nog niet zo heel vaak heb gebruikt, maar hij is wel heeeeel erg 
mooi en super goed gepigmenteerd.

540 Am i a blue or green? Deze vind ik echt heel erg mooi, vind het alleen heel erg lastig om deze mooi egaal aan te brengen... hebben jullie daar ook last van bij deze?


 240 Sold out for ever. Toen deze net nieuw uit was wou iedereen hem hebben! Hij was ook echt sold out for ever, ik heb hem wat later gekocht. Ik had hem al een tijd niet meer gedragen, wat wat is ie toch mooi!

C01 Pink spring. Mooi zomers paars.

Op deze nagels kan je het effect van de Prismatic effect top coat zien, die donker blauwe is zonder iets er op en die wat lichtere donker blauw is met de top coat... In bepaald licht zie je ook een beetje een duo chrome effect.

Als laatste heb ik nog m'n limited edition nagellakjes op de foto gezet... oooh wat is het flesje van de middelste nog mooi, ik hou echt van die vlindertjes! :)

Wat is jullie favorite catrice nagellakje? 

Cyaa next time, 
Anne <3