maandag 18 juli 2011

Catrice Gel eyeliner

Wie weet heb je hem al eens geprobeerd... mischien is dit helemaal nieuw voor je... Maar Catrice heeft al een tijdje wat nieuwe producten in haar nieuwe assortiment, daar bij hoor onder andere een gel eyeliner. Ik heb de zwarte variant gekozen. Na de klik lezen jullie wat ik er van vind.






Dit is de boven kant van het dekseltje, heel strak en heel modern. Ik persoonlijk vind dit heel erg mooi... maar ik heb ook andere mensen horen zeggen dat ze het een beetje saai vonden. Maar genoeg over de verpakking... ik heb: 

En zo als je ziet is ie echt zwart, maar hij is heel erg dun... dat vind ik echt een nadeel... Want ik heb hem dus een keer perongelijk laten vallen... en dan ziet ie er gelijk zo uit als op de foto. Maar voor de rest is de pigmentatie echt super!
Zo als je goed kan zien bij de laatste, dikke streep. Hij is echt zwart en werkt erg prettig. Hij is niet duur, hij kost volgens mij €3,99. Ik weet het niet zeker, want ik heb hem al een tijdje... er zit 4 gram in het potje.

Cyaa next time,
Anne <3