zaterdag 16 juli 2011

Eau de Zwitsal goodness... :)

OMG ik was zo blij toen mijn moeder zei dat ze deze voor me had gekocht... Ik had vrijdag namelijk mijn rapport gekregen, en aangezien het beter was als de vorige én ik over ben naar 3 HAVO mocht ik wat leuks uit kiezen. Ik wou deze al een tijdje hebben, en iedere keer bij de kruidvat spoot ik hem op. En nu heb ik er eindelijk zelf een! Klik verder voor meer info en foto's. =D





Woow grote foto! Ja ik wou even zorgen dat jullie dit konden lezen, dit klopt namelijk helemaal. Het geurtje ruikt precies als alle andere Zwitsal producten! Ik hou echt van die geur, het is niet overdreven, maar wel lief en fris voor de zomer... Zelf 's winters zou je dit kunnen dragen, omdat het een algemene geur is. Ik vind het ook heerlijk om dit te gebruiken in combinatie met bijvoorbeeld Zwitsal body lotion.

Het is een redelijk grote fles, en ook is het niet een duur geurtje. Je betaalt voor 95ml namelijk €13,99, ik vind dit niet over dreven duur. Ik vind ook het doosje en het flesje super leuk omdat het lekker simpel is gehouden, gewoon alleen het baby gezichtje van Zwitsal, je herkent het meteen en het staat super schattig.

Nog een leuk kleinigheidje, het baby gezichtje is ook nog eens geprint in de bovenflap van het doosje. 

Zwitsal heeft er echt goed aan gedaan een geurtje te maken, heel veel mensen vinden het lekker namelijk! En het is ook een geurtje dat bij jonge mensen in de smaak valt. En aangezien die vandaag de dag alles kopen wat los en vast zit verdient Zwitsal hier goed aan! 

Ik ben er superblij mee!
Hebben jullie hem al, of heb je hem eens getest? Let me know what you think.

Cyaa next time, 
Anne <3