zondag 17 juli 2011

Tag: show your screen....

In deze tag laat ik mijn bureau blad achter grond zien en vertel ik wat over de dingetjes die er op staan.     








Dit is mijn bureau blad achter grond, ik heb eigenlijk altijd wel wat dat me interreseerd op de achtergrond, of iets of iemand waar ik van hou. Sinds een dag of twee geleden is dat mijn hondje, of eigenlijk hond. Ze is een rottweiler van een jaar of 5, 6 oud en haar naam is Donna. :)
Ze is een echt knuffel dier en super lief, ook al zou je dat niet zo gauw zeggen van een rottweiler.
Maar goed aan de rechter kant zie je: Deze computer, programma's, het tekenprogramma van m'n tablet, een fotootje van mijn vriendinnetjes, Magix video deluxe 30 dagen test, mapje met muziek, video's en de prullenbak.
Aan de andere kant is er nog een weer wiggett... de laatste dagen voorspeld dat ding alleen maar slecht weer. :(
Onder aan zie je: Google chrome, windows verkenner, Word, Exel, Ppt, webcam software, sims, msn.

Dat was het wel zo'n beetje... hopelijk vonden jullie dit interessant... en als je dit hebt gelezen heb ik respect voor je. =P Maar ik wou gewoon graag nog een berrichtje plaatsen.

Ik Tag iedereen die hem leest!!!

Cyaa next time, 
Anne <3