dinsdag 12 juli 2011

LE: Catrice Papagena Blush Stick C01 Tigerlilly

Ik ben verliefd op de nieuwe limited edition collectie van Catrice, wat een heerlijk zomerse producten zitten daar in zeg! En eindelijk ook eens een paar producten die goed bij mijn wat donkerdere huidskleur passen! Kijk gauw verder voor de swatches van de blush stick!












Je kan het niet heel goed zien, maar ik heb nummer C01 gekozen. Een nog al fel oranje kleur... maar don't worry, als je het goed vervaagd is het niet meer zo knal. De variant van de blush stick is C02 Bird of paradise, maar die koude kleur vond ik echt niet bij mijn huidskleur staan. Een vriendin van mij heeft hem wel,   en haar staat ie echt super!

Hier is nog een swatch, zo als je ziet staat deze kleur heel mooi bij wat donkerdere huidskleuren! Als je er nog zo een wilt hebben moet je snel zijn want ze vliegen de winkel uit! En dat is begrijpelijk... een blush stick van een budget merk, dat is een ding dat nieuw is. Maar dat het dan ook nog maar eens twee kleuren zijn valt wel een beetje tegen... Daar in tegen is de stick creamy, en makkelijk om mee te werken omdat ie goed uit te blenden is. Als ik jou was zal ik snel nog even kijken!

Cyaa next time, 
Anne <3