woensdag 13 juli 2011

Essence, 51 Mellow Yellow

 Ik heb hier weer een soort van review voor jullie, maar eigenlijk vind ik niet dat ik het een review kan noemen waarom niet leg ik zo uit in het bericht.
Natuurlijk laat ik voor de rest wel swachtes zien en vertel ik mijn mening er over!


Dit is hem dan, nummertje 51 Mellow Yellow. Deze vrolijke kleur is natuurlijk perfect voor de zomer! En volgens mij hebben heel wat mensen deze kleur al in geslagen, want ik pakte de laatste uit het essence schap. Ik ben super blij met deze kleur want: hij is goedkoop, hij dekt goed en zo'n kleur is op het moment echt helemaal in.

Het lakje is lekker creamy en lakt lekker, hij laat geen strepen achter. En een plus punt van alle colour & go lakjes is natuurlijk dat hij lekker snel droogt! Voor de prijs van €1,29 kan je dit mooie lakje natuurlijk niet laten liggen! 

Maar wat bedoelde ik er nou mee dat ik dit eigenlijk geen review kan noemen? Een review is echt dat je puntje voor puntje alles bespreekt wat goed en fout is aan een product, ik kan en doe dat nog niet, wat ik nu doe is een swatch laten zien en vertellen wat ik er van vind. Ik hoop zo mensen te helpen bij het beslissen... moet ik dit product nou kopen of niet? Daarom kan ik het niet echt een review noemen, maar hopelijk hebben jullie hier wat aan, en vinden jullie het leuk om te lezen/zien.

Fel gele nagellak, do or don't?
Cyaa next Time, 
Anne <3