zaterdag 16 juli 2011

Tag: Smile and the world will smile back


Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat de lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt.




Ik heb niet een foto voor jullie, ik heb er een paar...
Hier sta ik op de foto met Dylan Heagens, klik maar eens op zijn naam en je zult zien waarom ik hier zo trots op ben, en waarom ik lach. :) 
Ik vind Dylan super knap en hij was heel aardig bij de Gathering en natuurlijk vind ik zijn video's super leuk!

Op deze foto lach ik omdat ik met m'n vriendje foto's ging maken voor school, het was lekker weer, niet koud voor de winter en ik was zo trots op een foto die ik al eerder had gemaakt... Vandaar die brede beugel glimlach ;)

Hopelijk vonden jullie ze leuk!
Ik Tag iedereen die hem wilt doen, laat ff een berichtje achter als je hem gedaan hebt, dan neem ik ff een kijkje. :)

Cyaa next time,
Anne <3