maandag 29 augustus 2011

Lush goodies :)



Haay guys, ik ben er weer. Ik ben nu op vakantie en ik zit nu op de computer van m'n moeder. Maar ik had deze foto's nog op m'n camera staan dus ik dacht : ik maak hier nog wel een berrichtje over.










Ik heb twee dingetjes gekocht, ook heb ik een lush times mee genomen, gewoon omdat ik het leuk vind om daar in de neuzen.













Als eerste heb ik lemony flutter gekocht:














Basics:
- €9,95
- ongeveer een jaar houdbaar
- sterke citroen geur
- 50mg














Nog een dingetje waar ik aandacht aan wil besteden voor ik verder ga is de product foto's op de site van lush
Kijk eerst even naar mijn foto's, als je een beetje uit het potje pakt ziet het er uit zo als het lichte, als je dan naar de foto kijkt is alles die donkere kleur, en als je mijne een keer zou door roeren ziet het er uit als dat lichte.. en op de product foto...
 
Is alles zo donker... Dat vond ik een beetje raar :P Maar goed, het is super fijn spul... een review met meer foto's volgt later.

Als tweede heb ik een lipbalsem gekregen, ja gekregen. :) Het meisje dat me hielp was zo aardig mij een gratis lipbalsempje te geven. Ze vroeg of ik ze al eens had geprobeerd... ik zei nee (het was echt niet zo) en toen kreeg ik er eentje van dr. :)














Basics:
- €7,95
- sterke citroen geur
- héél verzorgend
- 10mg














Ik vind het echt zo lief dat ik er zomaar eentje kreeg, want deze is echt zo lekker, hij verzorgd echt goed en hij ruikt ook lekker.

Nou dat waren mijn lush supplies.
Heb je wel eens wat van lush geprobeerd?
Cyaa next time,
Anne <3