dinsdag 30 augustus 2011

My Music

Ik ga vanaf nu eens in de zo veel tijd aan jullie laten zien en horen naar welke muziek ik veel luister. Dus dit is het eerste berricht in de serie: My Music. Hopelijk vinden jullie het leuk, have fun reading!!!














De nummers die je hier onder ziet zijn zeker terug te vinden op mijn ipod! Ik download via www.youtube-mp3.org

1: Crystal Fighters- plage
Ik vind dit zo'n heerlijk vrolijk liedje... hiermee beleef ik toch nog een beetje zomer, ondanks dat de zomer in Nederland niet echt door heeft gezet.

2: Red Hot Chili Peppers - The adventures of rain dance maggie.

Dit is zo'n heerlijk chill liedje dat je van deze band echt verwacht... kweet nie vind hem gewoon leuk :P

3: Lady Gaga - Marry the night
Ik ben super fan van Lady gaga! En laatst hoorde ik dit liedje in de H&M, ik had de titel wel voorbij zien komen, en ik had hem ook wel eens gehoord. Maar deze keer sloeg de vonk over. Dit is zeker een van mijn all time favorites. (eingelijk zijn alle liedjes dat van Lady Gaga bij mij....)

4: Gym class heroes - Stereo heart


Dit is echt zo'n lekker vrolijk en lief liedje, word hier gewoon helemaal happy van. :)

Dat waren we zo'n beetje mijn meest beluisterde liedjes.
Let me know what song you like.
Cyaa next time,
Anne <3