zondag 7 augustus 2011

Tag: Als ik zeg... Zeg jij...

Haai guys, ik heb weer een tag voor jullie, en als ik heel eerlijk ben vind ik de laatste tijd lifestyle veel leuker om over te bloggen. Dus er komen hierna nog een paar tags, maar ik blijf natuurlijk wel gewoon beautybloggen. :)
 1: Als ik zeg warm, zeg jij:
De mooiste stad, op het mooiste eiland ter wereld, namelijk Willemstad of Curacao.

2: Als ik zeg lekker, zeg jij: 
Arizona ice tea, oooooooh zo lekker!!! Jammer genoeg verkopen ze bij onze super markt maar twee verschillende soorten. :(

3: Als ik zeg knap, zeg jij:
Shane Dawson, oooohw ik vind hem zo knap en hij is ook zo schattig. ♥_

4: Als ik zeg schattig, zeg jij:
Rottweiler puppies, we hebben zelf ook een rottweiler, maar deze is ook wel erg schattig. ^^

5: Als ik zeg leuk, zeg jij:
beautylab.nl , Mijn favorite beautyblog.

6: Als ik zeg favoriet, zeg jij: 
Milka & Daim, zo'n chocolaatje koop ik vaak op school, zo lekker. :)

7: Als ik zeg jurk, zeg jij:
De jurk en deze foto van Marilyn Monroe hebben zo'n heerlijke vintage feeling!

8: Als ik zeg rood, zeg jij:
Rode rozen, die vind ik het allermooist!

9: Als ik zeg mobiel, zeg jij:
Zo'n beauty zal ik wel willen hebben, het liefst de witte.

10: Als ik zeg honger, zeg jij:
Cute^^

11: Als ik zeg saai, zeg jij: 
Deze foto zegt genoeg, huh?

12: Als ik zeg schitterend, zeg jij: 
Engelen vleugels vind ik echt mooi, heb een ketting en oorbellen er van. En zou ook nog graag een kleine tatoo willen, op m'n rug, maar ga dat denk ik niet doen. :P

13: Als ik zeg bloggen, zeg jij:
:D

Bedankt voor het lezen. :)
Ik tag iedereen die hem ook wilt doen!!! Laat dan ff een comment achter als je het hebt gedaan. :)

Cyaa next time, 
Anne <3