dinsdag 2 augustus 2011

Tag: Handschrift

Ik weet het, ik ben een tijdje weg geweest. De redenen daar voor zijn vakantie en wat persoonlijke dingetjes. Maar ik wil weer het blogger op gaan bouwen, en dat begin in met een tag, enjoy!










Ik heb deze tag gezien op Beautylab.nl en ik vond hem wel leuk dus toen heb ik hem ook maar gemaakt.
De vragen zijn:

1. What’s your name/your blogger name?
2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7. Anything else you want to say?
8. Tag three to five other people

Dus hier zijn foto's waarop ik de vragen beantwoord :)
Ik vind dat ik zelf best wel een netjes hand schrift heb... ik bedoel als ik de letters aan elkaar ga schrijfen word het echt een groot, vreemd  drama... Maar hopelijk vonden jullie het leuk, en laat een comment achter waarin je zegt wat je van mijn hand schrift vind.:)

Cyaa next time, 
Anne <3

Oh trouwens:
&