zaterdag 6 augustus 2011

Essence, LE 50's GIRLS reloaded, lipstick 02 I'm Sailing

Haai, vandaag heb ik weer een "swatch artikel" van een Limited Edition product dat nu in de winkels ligt! Ben je benieuwd lees dan verder.










Jup een essence lipstick, in een kleurtje waar ik echt heeeeeeel blij mee ben, mijn favorite lip kleuren zijn namelijk peach, nude en oud roze. En laat dit dan een prachtige peachy kleur zijn. En dat voor een voor een heel klein prijsje. (sorry weet niet meer precies wat)

Ik vind het leuk dat je op de onder kant al kan zien hoe de kleur er ongeveer uit ziet.^^

Ik zie nu pas dat het ligt op de foto's niet helemaal goed is, excuses daar voor. De kleur komt namelijk iets donkerder op de foto's dan dat ie eigenlijk is. Maar in de swatch hier onder kan je goed zien hoe de kleur is.

Wauw! Ik vind hem zo mooi! Dit is van een keer met de lipstick over m'n huid heen vegen. Zo als je ziet zit er aardig goed pigment in, ook is de lip stick lekker creamy, en smeert ie makkelijk op je lippen. Ook droog ie je lippen niet uit, dat is toch wel een heel goed plus puntje!!! Op m'n lippen breng ik hem wel lichtjes aan want ik wil natuulijk niet met knal oranje lippen rond lopen. En als ik in een vrolijke bui ben doe ik ook nog een lipglosje er over heen, meestal doe ik pink lemonade van MAC

Hopelijk vonden jullie dit leuk, en gaat dit artikel weer aan je portomonee knagen, want de lipsticks gaan snel, dus ren naar de kruidvat en wie weet kan jij er ook nog eentje scoren!
Is orange to heavy?

Cyaa next time, 
Anne <3