zaterdag 13 augustus 2011

Buget: Max Baked eyeshadow.

!WARNING! Meer buget als dit kan het echt niet worden! Afgelopen dinsdag was ik met een vriendin even snel naar Hilversum gegaan om nog wat leuke dingetjes te halen. Bij de action kwam ik deze palletjes tegen, en ik had al veel goeds gehoord over deze dingetjes. Dus benieuwd? Lees verder!








Nou dit zijn ze dan, de Max palletjes, ik heb deze voor €1,29 gescoord bij de Action. Ik had er al wat over gelezen op misslipgloss.nl en was zelf toch ook wel een beetje benieuwd. Dus hier kunnen jullie mijn mening en swatches zien. En de eerste indruk die ik hier van krijg is dat ik vind dat ze er helemaal niet goed koop uit zien.



Dit zijn de kleurtjes die ik heb, er zijn er nog een paar zo als roze en brons en zo, maar dat vond ik niet echt iets bijzonders ofzo. De naam staat ook nog een keertje achter op het doosje.


Cruelty free!!! Geweldig! Zo'n goed koop product en dan nog dierproef vrij zijn!


De doosjes uit de verpakking.


Het kleine aplicatortje zit vast, best slim!


Sorry voor zo veel foto's maar ik vond dat deze foto gewoon goed gelukt was.


426 Blue & Beige.


427 Black & Beige.



De swatches: Ik was echt verbaasd, ik heb de oogschaduws hier droog aan gebracht. En ik vind dat er best wel goed pigment van afkomt! Maar laat staan als je de oogschaduws met een vochtige kwast aan brengt. Dan zijn ze nog gepigmenteerder. Echt super dat zo iets goed koops, waar van je het niet verwacht, toch zo goed is. Maar zorg er voor dat je deze doosjes echt niet laat vallen! Ze zijn namelijk niet zo hard aan gedrukt als andere oogschaduws, en als je ze dan laat vallen zijn ze zo kapot, en dat is zonde.

Gaan jullie kijken of je er nog een paar kan vinden?

<3 Anne