woensdag 5 oktober 2011

Things that keep me busy at the moment...

Heej meiden, ik weet het ik heb een tijdje al niets van me laten horen... In het bericht hier voor heb ik laten weten waarom dat soms zo kan zijn. Maar vanavond had ik echt heeeeeel erg de drang om weer eens wat te  schrijven... Ik wou in dit bericht even gauw laten weten hoe het gaat met alle dingen die echt lastig, saai, leuk, en vrolijk zijn.






Als eerste school, sjonge jonge wat een huis werk zeg! Echt niet normaal, ik dacht in het nieuwe jaar beginnen we wel rustig aan, maar dat is dus niet zo! Ik heb al een paar toetsen gehad, en tot nu toe heb ik alleen nog maar voldoendes gehaald. :)
Maar door dat ik 's avonds moet zwemmen en daarna nog huiswerk moet maken houd ik helaas niet zo veel tijd over. Maar ik zorg altijd dat ik in het weekend zo veel mogelijk af heb, en dat lukt redelijk, maar alle leraren geven dan tussen door ook nog zo veel op! Maar goed ik blijf m'n best doen!

En dan Sanne, Sanne is een super goede vriendin van mij, en zit ook bij mij op school, helaas niet in de klas. En een tijd geleden is ze ooit begonnen met bloggen en ze heeft het nu weer op gepakt! Super leuk doet ze het, een echte lifestyle blogger, en zo als je haar ziet schrijven praat ze in het echt ook, ongeveer, ze is gewoon lekker d'r zelf!
Dus als je het leuk vind neem eens een kijkje:
http://2dayandlater.blogspot.com/

Daar naast ben ik ook bezig met het vergroten van mijn creatieve kennis, namelijk. Ik ben met nieuwe teken en schilder technieken bezig en ik wou binnen kort eigenlijk eens een bericht neer zetten dat een andere kant van mij laat zien! Dus spannend, die houden jullie van me tegoed. Ook heb ik nu een baantje... eigenlijk een tijdje al, maar ik weet niet of ik het al eens heb gezegd. Ik werk namelijk bij de Albert Hein en ik vind het super leuk om te doen, aardige mensen en zo. En ik verdien geld om natuurlijk te sparen voor leuke dingetjes!

En ja... dat was wel alles dat jullie misschien leuk vinden om te weten. Ohw trouwens, ik heb ook echt een leuke klas! Lieve meiden, en ik ga weer meer om met vriendinnen van de basis school! Maar helaas doen Yara van Imperfection is Beauty nog steeds afstandelijk... Wat ik echt jammer vind, maar goed... Dat was alles wat ik te melden had en dan ga ik nu maar weer wat dingen voor uit typen! I really feel like doing that!
How are you guys doing?
Ciao bella's