maandag 17 oktober 2011

Tag: hoe nep ben jij?

Haai meiden, een tijdje terug zag ik een tag op de blog van Yara en ik vond het wel grappig om hem ook te doen. :)










Heb je ooit plastische chirurgie ondergaan?
Ja ik heb sinds vorige week cup D, grapje.
Nee dat heb ik niet gedaan en ben ik ook niet van plan te gaan doen :P
































Gebruik je valse wimpers?
Nee, niet in het dagelijks leven. Maar voor een feestje is dat wel een keertje leuk.

Draag je een weave of extensions?
*Zit zich af te vragen wat een weave is*
Nee ik gebruik geen extensions, want m'n haar is al heel lang, en super dik, dus het is niet nodig.
Ik heb wel genoeg haar!

Gebruik je iedere dag make- up?
Nee, soms heb ik geen zin om het op te doen, dus dan doe ik het ook niet...



Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Weet ik niet, ik ben niet zo tevreden over m'n neus...
Maar het is duur, en niet nodig. :P

Kun je nog zonder make-up?
Ja vast wel, maar dat wil ik niet.

Draag je nep nagels?
Nee, als ik m'n eigen nagels laat groeien zijn ze heel hard, en blijven lang gewoon mooi.
Dus nee, is niet nodig.


























Verf je je haren?
Nee, ik vind m'n eigen haar kleur gewoon mooi, en staat me denk ik ook het best.

Ga je onder de zonnebank?
Nee, mijn af komst is Indonesisch, dus ik ben al een beetje gekleurd, en ik ben daar heel tevreden mee.



















Gebruik je selftanners?
Nee.


























Heb je Tattoo's?
Nee, sommige vind ik wel heel mooi, maar ik denk niet dat ik het durf.

Ik tag iedereen die dit leest, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Cyaa next time,
Anne <3