donderdag 27 oktober 2011

Catrice LE: Big City Life

Haai meiden, gister liep ik na school even in de Kruidvat, en toen ontdekte ik helemaal achter in de winkel een stand met 4 Catrice palleten, en 4 soorten nagellakjes er op. Deze waren geïnspireerd op de steden: New York, Parijs, Sydney en Berlijn. Ik het het Berlijn pallet gekozen omdat ik de kleuren daar in het mooist vond, benieuwd? Lees verder.







Als je het pallet open maakt zie je dit; glanzende details met gebouwen en monumenten er op die ook in Berlijn te vinden zijn. Ik zelf ben van de zomer naar Berlijn geweest, en het is echt een hele mooie stad! Ik vind ook de kleuren die ze voor het doosje hebben gebruikt heel erg mooi. 

Dit zijn de kleuren, neutraal en erg draagbaar voor naar school toe. Ook zitten er twee blushes bij, eentje in een oranje kleur, voor de lichte dames eerder een bronzer, en een roze. Als je op de foto klikt zie je een vergroting, en dan kan je ook de namen beter lezen, ik vind het namelijk heel leuk dat de kleurtjes vernoemd zijn naar dingen die ook echt te zien zijn in Berlijn.


Ook zit er nog een oogpotloodje en een aplicatortje bij. Altijd handig. :)


Van links naar rechts: Checkpoint Charlie, Ku' damm, Berlin Wall, Brandenburger Tor, Tiergarten.

Van links naar rechts: potloodje, Siegenssäule, Unter den Linden.

Ik vind dat het palletje voor €6,99 nog goeie pigmentatie heeft ook! Met oogschaduw basis is dit waarschijnlijk nog beter!
Dus ben je nu wel klaar om er eentje te kopen, ren naar de winkel, want ik denk dat deze best wel hard gaan!

Naar welke grote stad wil jij graag?
xxx Anne