woensdag 5 oktober 2011

Birthday wishlist

Ja over vier weken en een paar dagen is het zo ver, op 6 november word ik 15 jaar jong! En voor die prestatie wil ik wel een mooi cadeautje hebben.
Er zijn een paar dingen die ik wil hebben, dus ben je benieuwd, of zoek je inspiratie voor je eigen verjaardags cadeau, lees dan verder!








1. Een iphone 4 white, ik wil al zoooooo lang een iphone hebben, en ik ga nu zelf een stukje mee betalen, en ik hoop dat het dan eindelijk mag!
Oeh yeah, ik vind hem zo vet!

2. Lush spulletjes, ik ben namelijk de afgelopen tijd een paar keer naar Lush geweest, en ze hebben zulke leuke en lekkere dingetjes, dus daar van zou ik er nog wel een paar uit willen kiezen!
Snow fairy douche gel, ruikt naar the godmother soap, heerlijk zoet! Het liefst wil ik de grootste fles, maar is wel duur. :(

3. Een nieuwe tas, ik weet nog niet wat voor een. Maar als ik geld heb gekregen, wat ik meestal wel krijg, gaat de grote speurtocht naar mijn perfecte tas beginnen!

4. Een sleekpallet, maakt niet uit welke, ze zijn allemaal schitterend!!!

Waar van zeggen jullie, dat MOET je hebben!? Tell me :3

Ciao Bella's 
Anne