woensdag 11 mei 2011

Tag: Youtube top 3

Heej allemaal!
Bij deze tag is het de bedoeling dat je een lijstje maakt van je favoriete youtubers. Ik vond deze op serena's blog. Ik tag iedereen die deze tag wilt doen!



3: Mijn nummer 3 is JLovesMac1. Ik heb haar op nummer 3 gezet omdat ik het gewoon geweldig vind hoe zij praat en ze lekker zich zelf is. Dat had ik onder andere bij deze video:

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, en ik hoop dat jullie je niet ongemakkelijk voelen door deze video, ik vond het in ieder geval wel een hele leuke video om naar te kijken. Ook vind ik dat Jarmaine er fantastisch uit ziet.

2: Op nummer twee staat BeautyLabNL. Dit is Serena, en zei heeft ook een blog www.beautylab.nl waar ik trouwens een groot fan van ben. Maar ik ben dat ook van haar video's want ik vind het leuk om te weten te komen wie er nou achter die geweldige site zit. Door middel van video's vind ik dat dat haar goed lukt!


Dit vind ik een heel leuk filmpje van serena!

1 Op nummer een staat Shane Dawson, ik ben helemaal verliefd op hem want ik vind hem heel schattig hij is al ouder als 20 en hij heeft nog nooit een echte relatie gehad en hij heeft pas sex na het huwlijk, echt schattig! Van zo'n jongen droomt toch ieder meisje???
In ieder geval hij wilt graag acteur worden en dit is zijn eerste stap door middel van allemaal typetjes zoals, Ned Nerd, Shannay, S-deezy, Paris Hilton, tante Hilda en zijn moeder. Tot zo ver vind ik dit zijn leukste video:
*het is wel een beetje grof dus als je er niet van houd dat er word gescholden met lichaamsdelen kan je beter niet kijken*


Dat was mijn top drie

Cyaaa next time,
Anne