dinsdag 31 mei 2011

Feel good video :)

Wij als meisje zijnde hebben vaak genoeg dingen om over  in te zitten, vervelende jongens, ongesteldheid, onzeker over van alles. Wat ik dan meestal aan doe is en "feel good video" op zoeken er zijn er een paar waar ik echt bij zou kunnen zitten huilen!











Free hugs in Hollywood, wat zou ik ook graag zo'n free hug willen hebben. ;)
Ik vind het echt zo super schattig hoe al die mensen toch zomaar een vreemde knuffelen... Mischien dat we dit in Nederland ook eens zouden moeten proberen. ;)







Dit vind ik echt heel erg schattig! Gewoon die poppetjes met dat lieve muziekje er onder... Het is eigenlijk om kleine kinderen bezig te houden... Maar ik vind het ook wel grappig om naar te kijken







Dit is een filmpje van serena, van beautylab.nl en ik vind dit echt zooo super schattig. Het muziekje er bij, het klopt gewoon helemaal!!

Wat zijn jullie feel good videos?


Cyaaa,
Anne