maandag 28 november 2011

NOTD: Allesandro lilac

Allesandro is misschien wel een merk waar je nog nooit van hebt gehoord. Ik eerst ook niet, tot dat ik op een dag van m'n tante een paar lakjes kreeg, ze werkt namelijk bij de DA dus ze kan met korting spullen kopen, of de testers mee nemen als collecties afgelopen zijn. Het is niet een goed koop merk, want het lakje hier naast op de foto kost in de DA of Douglas €10,95. Maar ze zijn wel super mooi!










Ja, ik geef toe. Het is een zomerse kleur. En heel veel mensen maken er een probleem van. Je mag geen zomer kleuren dragen in de winter! Ik vind het onzin, je moet dragen wat je leuk vind! Ik vind deze kleur heerlijk fris en schoon ogen op je nagels. En ook, als je een getinte huid hebt zo als ik, dan lijkt je huidskleur ook iets levendiger. 


Basics:
- €10,95
- 10 mili liter
- verkrijgbaar; DA, Douglas

Do; 
Als je op zoek bent naar een mooie lila kleur, dan is dit echt iets voor jou. Het is een heel fijn creamy lakje, dus ben je fan daar van... Dan heb je nu nog een reden om weer een nieuw flesje nagellak te kopen. ;)

Don't; 
Als jij geen 10 euro over hebt voor een nagellakje is dit toch niet echt iets voor jou....

€10,95 voor een nagellakje... Do or Don't?