zaterdag 4 juni 2011

Haul #1


Afgelopen week heb ik een paar dingetjes geshopt en die wou ik even met jullie delen... Het zijn heel veel foto's dus be prepared ;)  














Ik heb drie ringen, een armbandje, een refresing spray, een nagellakje en schoenen gekocht.
Op de aller eeste foto kan je de ringen zien, het zijn alle drie rozen. De zwarte en de rode zijn van de kruidvat en koste €1,99. De witte komt van Bijou Brigitte en koste €2,95. Het armbandje is van six, ik vond de palmbomen zooo schattig!



De refresing spray is van de essence you rock collectie, ik heb hem nog niet geprobeert, er volgt later een review. Hij koste €0.99.




 Deze nagellak van Catrice is limited edition van de enter wonderland collectie. Het is een fel roze kleur! Hij koste €2,50



 Mijn nieuwe schoenen! Jeej ik ben er echt heel erg blij mee. Heb ze vandaag ook gelijk uitgelopen. =P ze zitten echt lekker ik moet er alleen nog even aan wennen dat ze zo plat zijn. Ik heb ze bij Taft gekocht en ze koste €29,95








Dit was hem dan, hopelijk vonden jullie het leuk!
Heb je afgelopen week ook nog geshopt, laat me het weten!
Cyaaa next time!
Anne <3